Het Internetlandschap

Online marketing voor u!



Online adverteren

Het doel van online adverteren is om meer relevante bezoekers te krijgen op uw website. Via de website kan de bezoeker overgaan tot contact, bestellen van producten en/of diensten. Het aantrekken van bezoekers kan via verschillende online advertentiekanalen. 


Google Adwords (SEA)

Google Adwords kan voor ieder bedrijf worden toegepast. Afhankelijk van de toegepaste advertentie zoekwoorden wordt bepaald hoe efficiënt Google Adwords is voor uw bedrijf. Dit wordt door Google uitgedrukt in conversie. Naast conversie wordt uw bedrijf ook gezien op de eerste pagina van Google. Dit met een relevant toegepast zoekwoord waar Google bezoekers op kunnen zoeken. 

Online adverteren


SEA

  • Adverteren in Google
  • Adverteren op doelgroep-gerelateerde sites
  • Landingpagina's schrijven en opmaken


Facebook

Facebook adverteren wordt voornamelijk toegepast voor het aantrekken van nieuwe klanten in een productafname van consument naar bedrijf. De advertentie boodschap kan zeer specifiek worden ingezet. Dit zelf tot op een dorp of wijk. Alleen de bewoners of door reiziger in het gekozen gebied zullen de advertentie te zien krijgen. Deze communicatie is bedoeld om uw bedrijfsboodschap te presenteren in de vorm van acties, producten en/of diensten. Vanuit deze advertentie kan u zelf een keuze maken of u wilt dat de kijker van de advertentie met een klik naar uw website gaat of uw Facebookpagina. Tevens kunt u verschillende personalia kenmerken van personen selecteren. 

 


Overige onlineadvertentiekanalen 

Op het internetlandschap zijn vele manieren van adverteren. LinkedIn, Ebay, Bol en Marketingplaats zijn voorbeelden hiervan. Afhankelijk van uw bedrijf en de doelgroep kunnen deze kanalen bezoekers trekken naar uw website. Tevens is het mogelijk om bij sommige direct uw product en/of dienst te verkopen via deze websites. 

Wilt u weten welke onlineadvertentiekanalen interessant zijn voor uw bedrijf? Vraag een vrijblijvend gratis gesprek aan.